منتقد...تحلیل ، خبر و نقد ورزشی

شروع بازی های یورو با توقف یکی از میزبانان

دیشب رأس ساعت 20 : 30  بازی لهستان (یکی از میزبانان ) و یونان آغاز شد.

بازی ای که کارشناسان گمان می کردند لهستان با توجه به امتیاز میزبانی و تماشگران پرتعدادش بتونه در مقابل یونان که در سال 2004 در عین شگفتی قهرمان یورو شده بود به پیروزی برسه .
شاید این پیش بینی تا حدی داشت درست ازآب درمیامد ، چون لهستان بازی رو خوب شروع کرد و در همان دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت خوب خلق کرد و یونان هم چیزی برای گفتن نداشت البته یک موقعیت نصفه و نیمه روی ضربه سر گگاس ایجاد کردند تا اینکه لهستان توانست در دقیفه 17 توسط لواندوسکی به گل برسه تا کار یونان سخت بشه.
بعد از گل بازی تقریباً متعادل بود که سرمربی یونان مجبور شد به علت مصدومیت یکی از دو مدافع خودش رو بیرون بکشه و تقریباً بلافاصله بعد از این تعویض دیگر مدافع یونان با دریافت کات زرد دوم از زمین بازی اخراج شد که البته به نظر می رسید داور مسابقه در دادن هر دو کارت زرد به مدافع یونان اشتباه کرده ولی از آنجایی که اشتباه داوری جزیی از داوریه یونان ده نفره شد تا کارش سخت تر از قبل بشه و تقریباً همه یونان رو بازنده ی بازی بدونند.
در نیمه دوم سرمربی یونان دست به تعویض زد و شماره 14 خودش رو وارد زمین کرد. با آمدن این بازیکن بازیه یونان رنگ و بویه تازه ای گرفت و این تیم کمی هدف دارتر از قبل بازی کرد تا اینکه تیم ده نفره یونان تونست توسط همان یار تعویضی به گل تساوی برسه.
یونان بعد از گل به خودش اومد و توانست بازی رو در دست بگیره و در دقیقه حدود 65  دروازبان لهستان با خطایی که روی بازیکن یونان انجام داد از بازی اخراج شد و یک ضربه پنالتی هم یه سود یونان گرفته شد که کاپیتان یونان این پنالتی رو از دست داد تا بازی با همان نتیجه 1 – 1 یه پایان برسه و یکبار دیگه ثابت بشه که فوتبال یک ورزش غیر قابل پیش بینی هست.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+برچسب:,  نوشته شده توسط محمد