منتقد...تحلیل ، خبر و نقد ورزشی

تیم والیبال ایران مردانه باخت

بالأخره بازی ای که همه منتظرش بودن فرا رسید .

بازی بین تیم های والیبال ایران و صربستان که از حساسیت بالایی برخوردار بود ساعت 6:30 صبح به وقت ایرن آغاز شد.
صربستانی ها که با انگیزه انتقام شکسته جام جهانی و همچنین قطعی کردن صعود خود به المپیک پا به این دیدار گذاشته بودن بازی رو خوب شروع کردن و در ایتدا چند امتیاز از ایران جلو افتادن اما تیم ایران توانست این اختلاف رو جبران کنه و حتی تا پایان ست 24 – 21 از صرباستان پیش بود اما صربستانی ها با زدن سرویس های خوب تونستن این ست رو با نتیجه 30 – 28 پیروز بشن.
در ست دوم هم ابتدا صربستان با اختلاف یکی دو امتیاز از ایران پیش افتاد اما باز هم تیم ایران توانست از حریف پیش بیفته و تا امتیاز 23 – 20 این اختلاف رو حفظ کنه ولی باز هم داستان ست قبل تکرار شد و صربستان این ست رو هم با نتیجه 30 – 28 پیروز شد.
در ست سوم تیم ایرن تقریباً هیچ انگیزه ای نداشت و از همون ابتدا با زدن سرویس های بد بازی رو به صربستانی ها داد تا در نهایت این ست با نتیجه 25 – 20 و در مجموع 3 – 0 به سود صربستان به پایان برسه و این تیم به عنوان قهرمان این رقابت ها به المپیک صعود کنه.

هر چند تیم ایران با نتیجه 3 – 0 بازی رو باخت اما بازی ای که در 2 ست اول به نمایش گذاشت ما رو امیدوار کرد تا در بازی آخر مقابل میزبان بازی ها ژاپن پیروز بشه و به عنوان بهترین تیم آسیایی این رقابت ها به المپیک صعود کنه.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+برچسب:,  نوشته شده توسط محمد